Logo
Cosul meu   0

Livrare si retur

Livrare

Livrarile se fac in cel mai scurt timp posibil de la confirmarea comenzii pentru produsele aflate in stoc. Livrarea se va face in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc magazin si sunt in depozit, termenul de livrare poate ajunge la 72 ore. Pentru produsele care se aduc la comanda, termenul de livrare poate fi intre 15-60 de zile, pentru detalii nu ezitati sa ne contactati! 

Pentru a beneficia de optiunea deschidere colet, trebuie specificat explicit acest serviciu!

Cost livrare:

Pentru Bucuresti si provincie livrarile se fac de Luni - Vineri intre orele 09:00-17:00 si Samabata intre orele 10-14 (la cererea explicita a clientului)

Livrarea se face GRATUIT pentru comenzile a caror valoare totala depasesc suma de 299 lei, indiferent de numarul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora.

Pentru comenzile cu valoare totala mai mica de 299 lei, se percepe o taxa de curier fixa de 20 lei (TVA inclus), indiferent de numarul de produse comandate, daca insa volumul produselor comandate este mare sau greutatea acestora depaseste 20kg, taxei mai sus mentionata de 20 lei/colet se va adauga cate 1,5 lei (TVA inclus) pentru fiecare kilogram. Exemplu: Coletul va avea 21kg = 20lei + 1,5 lei x 20kg = 50 lei (TVA inclus)

Daca doriti optiunea deschidere colet, aceasta trebuie ceruta explicit, orice reclamatie ulterioara procesarii comenzii nu se ia in considerare!

Comenzile vor fi onorate si livrate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. Pot aparea intarzieri cauzate de : epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi.

Aici aveti lista cu localitati : https://www.fancourier.ro/locatii-fan/

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. 

Pentru informatii suplimentare va rog nu ezitati sa ne contactati.

Politica de retur

1. Termeni si conditii

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative , Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Returnarea se va face in termen de 14 zile de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.

Art. 14, Alin. 3 din aceasi lege mai sus mentionata spune astfel :

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
AV Sound Company S.R.L. (OPPODIGITAL.RO) recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor cu care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate. 
AV Sound Company S.R.L. (OPPODIGITAL.RO) va returna contravaloarea comenzii, inclusiv costurile de transport facturate, in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat, insa nu mai tarziu de 14 zile din momentul solicitarii de retragere / renuntare / returnare.
Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract folosind una din variantele mai jos prezentate :

a) Formular de retragere (disponibil in cont) sau cerere pe adresa de email info@avmall.ro si veti primi Cererea Retur Produs in format PDF in maxim 24 ore
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

Produse excluse, fara drept de returnare:

a) Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar
b) Produse susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid
c) Produse consumabile desigilate aferente oricarei categorii de produse din oferta
d) Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator - anumite produse din categoria INGRIJIRE PERSONALA, MAMA SI COPILUL sau SPORT SI FITNESS care se folosesc pentru igiena / ingrijire corporala sau pentru alimentatie.
e) Produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente
f) Inregistrari audio, video, sau programe informatice sigilate desigilate
g) Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material
h) Casti intra-auriculare (in-ear)
i) Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
j) Cablurile audio-video achizitionate la metraj, conectorii aferenti care se monteaza prin lipitura sau montare mecanica si alte produse de acest gen care se taie la o dimensiune dorita de catre client.

Aceste exceptii se aplica conform Art. 16 din O.U.G. 34/2014.

2. Date returnare:

Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite si dupa caz impreuna cu produsele cadou) conform celor de mai jos:

S.C AV Sound Company S.R.L (OPPODIGITAL.RO) - Departament Service & Retur
Adresa: Strada Intrarea Stefan Furtuna Nr 8, Sector 1, Bucuresti 010899

Telefon: 0721.429.099

eMail: info@avmall.ro

Program de lucru: L-V 14.00-18.00

Returnarea se poate face direct la sediul nostru (adresa de mai sus), prin curierat rapid (recomandat Cargus Curier sau Fan Courier, exclus Posta Romana). 
Returnarile prin curierat rapid sau prin posta nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar

3. De retinut:

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda la sediul nostru se percepe un comision de 6.5%. Pentru produsele achizitionate plata cu cardul la sediul nostru se percepe un comision de 1.5%.

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti de la Fan Courier sau Cargus in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 48 h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica. Facturile eliberate la sediu nu se modifica

Pentru informatii detaliate citeste Ordonanta de urgenta nr 34/2014